dyingforsterek:

apackofhales:

I had a dream about Derek/Deputy Parrish and when I woke up I was like “awww, that’s was so cute” and then “NO, IT WASN’T I DON’T MULTISHIP MY BABIES OMFG NO” and I’m confused and and conflicted and I need help.

Since Sterek’s gonna be canon as soon as Derek gets with Parrish I ship Derek/Parrish so hard right now so it’s only for the sake of Sterek ;)

Yeah, that’s what I thought, too. If they explored the sexuality of the characters we would probably see sterek happening. Let’s hope for it.


posted April 2nd via source with 29 notes -

posted March 25th via source with 2,058 notes -

Teen Wolf Season 3 Finale (how it really went)


posted March 25th via source with 32,974 notes -

chasingshhadows:

alphavenger:

wow i can’t believe 3b actually happened

the twins never came back to beacon hills, peter was killed by some spanish hunters, scott, stiles and derek kept having dinner together once a week, allison taught lydia how to use a crossbow and we got to see them have a hundred sleepovers, isaac was nice to everyone and knitted stiles a scarf as a peace offering for being a douche in the past, melissa won a weekend at a spa, the sheriff went fishing with chris and deaton, no one was possessed or murdered and derek got a new apartment and finally remembered where he’d parked the camaro wow what a top season this was

best one yet, i’d say

tho don’t forget that awesome episode where they all just sat down together and talked about all the stuff they’ve been through and how much it’s affected them and they paid homage to boyd and erica.

it was just really great getting to watch them take a pause and reflect and heal. 


posted March 25th via source with 715 notes -

yessterek:

NO.ONE.LIKES.STALIA.JEFF!


posted March 25th via source with 63 notes -

silverloveless:

I love the resilience of the sterek fandom

Fandom: Derek dreamed of Stiles….

Jeff: Yeah but kate’s back……

Fandom: NO Derek dreamed of Stiles….

Jeff: But Malia goes to school with stiles now.

Fandom: NO DEREK dreamed of STILES….in the locker room

Jeff: But the new romances next season.

Fandom: nnnooooooo

image

STEREK IN A DREAM IN THE LOCKER ROOOMMM……


posted March 25th via source with 369 notes -

http://derekisverysexy.tumblr.com/post/80645592279/apackofhales-derekisverysexy-apackofhales

apackofhales:

derekisverysexy:

apackofhales:

I didn’t watch the episode yet, btw. I’m here for the spoilers.

I just saw the spoilers and I’m pretty mad bc:
WHERE THE HELL IS STILES NAME??? They promised us that and nothing.

They promised or hinted to a whole lot of stuff…

Yeah, that’s what I’m trying to do, too. Not get my hopes up. Teen Wolf is kind of making me sad lately, tbh.


posted March 25th via source with 11 notes -

weareallmedie respondeu a sua postagem“We have werecoyotes and a werejaguar. This is like bad fanfiction,…”
Remember when there were only werewolves? I’ve already started the vampire countdown
A Teen Wolf & Vampire Diaries crossover episode because why the hell not? It’s not like things make sure anymore, so go for it.

posted March 25th with 2 notes -

derekisverysexy:

apackofhales:

I didn’t watch the episode yet, btw. I’m here for the spoilers.

I just saw the spoilers and I’m pretty mad bc:
WHERE THE HELL IS STILES NAME??? They promised us that and nothing.

They promised or hinted to a whole lot of stuff they never delivered or really planned to give us, so I’m honestly not surprised they didn’t give us that.


posted March 25th via source with 11 notes -

We have werecoyotes and a werejaguar. This is like bad fanfiction, ffs.


posted March 25th with 8 notes -






Draculahs